HP Active Care hjælper IT-afdelingen med at opnå optimal oppetid og hurtig løsning af problemer med HP-enheder. Med teknisk fjernsupport, forudsigende analyse af enhedens tilstand, service til afhjælpning og Next Business Day Onsite Response sørger HP Active Care for, at medarbejderne hele tiden kan arbejde både på kontoret og på farten.
Varenummer 1001994930
Model U51V0E
Producent
Hewlett-Packard
Gå til producentens hjemmeside
EAN
Vægt kg
Produktbeskrivelse | Electronic HP Care Pack Active Care Next Business Day Hardware Support Onsite - support opgradering - 5 år - on-site |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 5 år |
Svartid | Næste forretningsdag |
Servicen er åben | 9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Designet for | Engage One Pro |
Generelt | |
---|---|
Placering | On-site |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Servicen er åben | 9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Svartid | Næste forretningsdag |
Totale kontraktperiode | 5 år |
Detaljer | |
Service & Support | Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år | Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 5 år | Opda |
Oplysninger om kompatibilitet | |
Designet for | HP Engage One Pro |
Med Electronic HP Care Pack får brugerne en omfattende serviceaftale, der dækker reservedele og arbejdskraft, hvilket sikrer, at problemer med notebooks løses med minimal nedetid. Inkluderingen af fjerndiagnose forbedrer supportoplevelsen yderligere, hvilket giver mulighed for hurtig identifikation og løsning af problemer.
Drag fordel af den ro i sindet, der følger med responstid på stedet næste arbejdsdag. Denne funktion sikrer, at eventuelle forstyrrelser i notebook-ydelsen løses hurtigt og minimerer indvirkningen på produktiviteten.
Servicen er designet til at understøtte dine behov med tilgængelighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen. Denne tidsplan sikrer, at supporten er til rådighed i kernearbejdstiden mandag til fredag, hvilket passer med de fleste professionelle arbejdsplaner.