Virksomhedsprocesser er dybt afhængige af virtuelle samarbejdsværktøjer, hvilket gør dit samlede kommunikationsmiljø til den vigtigste prioritet. Du skal have et supportteam, som forstår dit unikke miljø og dine specifikke behov. Vores Elite Service hjælper dig med en holistisk supportstrategi, som optimerer ydeevne og øger din afkastningsgrad.
Varenummer 1001846585
Model U73Q2PV
Producent
Hewlett-Packard
Gå til producentens hjemmeside
EAN
Vægt kg
Produktbeskrivelse | Poly Elite - support opgradering - 1 år - forsendelse |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Fremryknings-hardwareudskiftning |
Placering | Forsendelse |
Totale kontraktperiode | 1 år |
Svartid | Næste forretningsdag |
Designet for | Poly Studio E70 |
Generelt | |
---|---|
Placering | Forsendelse |
Service inkluderet | Fremryknings-hardwareudskiftning |
Svartid | Næste forretningsdag |
Totale kontraktperiode | 1 år |
Detaljer | |
Service & Support | Garantiforlængelse - fremryknings-hardwareudskiftning - 1 år - forsendelse - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - |
Oplysninger om kompatibilitet | |
Designet for | Poly Studio E70 |
Poly vil tildele en dedikeret Customer Succes Manager (CSM) til at overvåge, analysere og rapportere om service og support af dine Poly-løsninger.
TAM er din primære tekniske ressource, som håndterer eskaleringer, opdaterer CSM, kommer med anbefalinger til implementeringsplanlægning, sørger for versionskontrol af software- og hardwareproduktopgraderinger og fører tilsyn med fjernimplementering af systemopgraderinger.
Få kontospecifik telefonadgang til kundesupportteamet, der er bekendt med din implementering, og som hjælper med at løse problemer døgnet rundt.
Ecosystem Cloud Partner Support (ECPS) forbedrer svartiderne i Poly-aktiverede ecosystem cloud-løsninger ved at fungere som dit primære kontaktpunkt.