DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Onsite Upgrade Support opgradering 5år

Lenovo Onsite Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 3 års garanti på stedet) - 5 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - on-site - for ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P348; P350; P360

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 992945172

    Model 5WS0Q11728

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite Upgrade - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Tildækkdede konfigurationer System med 3 års garanti på stedet
Designet for ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P348; P350; P360
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Tildækkdede konfigurationer System med 3 års garanti på stedet
Totale kontraktperiode 5 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkStation P300 30AG, 30AH, 30AJ, 30AK | Lenovo ThinkStation P310 30AS, 30AT, 30AU, 30AV | Lenovo ThinkStation P320 30BG, 30BH, 30BJ, 30BK, 30BR, 30BS, 30C1, 30C2, 30C3 | Lenovo ThinkStation P330 30C5, 30C6, 30C7, 30C8, 30C9, 30CA, 30CE, 30C
Inkluderer 5 År Service på stedet

Inkluderer 5 År Service på stedet

Hvis et problem ikke kan løses via ekstern support, kan enheden repareres af en tekniker på din adresse via Onsite Support, så du undgår at skulle sende den ud i byen. Hvis reparationer ikke kan afsluttes på stedet, sender Lenovo enheden til reparation eller udskiftning på et lokalt servicecenter, hvorefter den returneres til dig.

Dele og arbejdstid
Lenovo dækker udskiftning af dele og arbejdstid.

Basis telefonsupport
Teknikere kan via fjernadgang diagnosticere hardwareproblemer og almindelige grundlæggende problemer, der kan opstå i løbet af garantiperioden. Softwaresupport dækkes ikke.

Reparationer udføres på din adresse
Lenovo Onsite Service betyder, at du aldrig behøver fjerne din pc eller sende den. Lenovo-teknikere kommer til dig. Hurtigere reparation betyder, at du hurtigt kan komme videre!
Se Lenovo seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.lenovo.com/dk/da/

Teknisk support: 89 88 15 36
E-mail: [email protected]

Teknisk support angående Think-produkter: 70105150

Følgende kan kontaktes for service til Lenovo Think-produkter:
Mayday it-service: Tlf. 70232525
Infocare: Tlf. 70124400
Service Gruppen: Tlf. 46570333
Lenovo Helpdesk: . 70105150

RMA

For håndtering og oprettelse af Lenovo garanti.
Kontakt Medion på telefon 89 88 15 36 eller på e-mail [email protected]

DOA: 14 dage fra sidste salgs dato.
I tilfælde af DOA kontakt Medion support eller send en e-mail til: [email protected]

For håndtering og oprettelse af Think-produkt Garanti.
Kontakt Helpdisk på Telefon: 89 88 15 36
Alternativt benyt reklamationsportalen: http://www.managedtechnicalsupportaccess.com/mtsarva/lenovo.html

DOA: 6 fra sidste salgs dato.
Hvis sagen godkendes som DOA, modtages der et gyldigt DOA nr. samt DOA dokument. Hvis der ikke bliver udleveret et DOA dokument er sagen ikke godkendt.