DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Onsite Repair Support opgradering 1år

Lenovo Onsite Repair - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - 24x7 - responstid: 4 t - for eServer xSeries 236; Server Rack 9308; System x3450; x3650 M2; x3650 M3; x3800
  • Varenummer 989492376

    Model 40M7567

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162202047

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite Repair - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 4 timer (mål tid)
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for eServer xSeries 236 8841; Server Rack 9308; System x3450 7948; x3650 M2 7947; x3650 M3 7945; x3800 8866
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Svartid 4 timer (mål tid)
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: 4 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for IBM eServer xSeries 236 8841 | IBM Server Rack 9308 | Lenovo System x3450 7948 | Lenovo System x3650 M2 7947 | Lenovo System x3650 M3 7945 | Lenovo System x3800 8866
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]