DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Depot/Customer Carry-In Upgrade Support opgradering 3år

Lenovo Depot/Customer Carry-In Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - bring-ind - for ThinkCentre M93; ThinkCentre neo 30a 22; 30a 24; 30a 27; V30a-24ITL AIO; V50a-22IMB AIO

Lenovo tilbyder en omfattende portefølje af værdiforøgende services, der understøtter dine Lenovo- aktiver i hele levetiden, lige fra anskaffelse til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid, så du og dine IT-medarbejdere kan fokusere på de ting, der er vigtige for virksomheden.

  • Varenummer 989056848

    Model 5WS0D81006

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Depot/Customer Carry-In Upgrade - support opgradering - 3 år - bring-ind
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Bring-ind
Totale kontraktperiode 3 år
Designet for ThinkCentre Edge 93z 10B8, 10B9, 10BA; ThinkCentre M73z 10BB, 10BC; M93z 10AC, 10AE, 10AF; ThinkCentre neo 30a 22 12B3; 30a 24 12B0, 12CE; 30a 27 12CA, 12CB; V30a-24ITL AIO 12D8; V50a-22IMB AIO 11FN
Generelt
Placering Bring-ind
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - bring-ind
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkCentre Edge 93z 10B8, 10B9, 10BA | Lenovo ThinkCentre M73z 10BB, 10BC | Lenovo ThinkCentre M93z 10AC, 10AE, 10AF | Lenovo ThinkCentre neo 30a 22 12B3 | Lenovo ThinkCentre neo 30a 24 12B0, 12CE | Lenovo ThinkCentre neo 30a 27 12CA, 12CB |
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]