DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Accidental Damage Protection Ulykkesskadesdækning 3år

Lenovo Accidental Damage Protection - Ulykkesskadesdækning - 3 år - for V720 80Y1
  • Varenummer 993078450

    Model 5PS0Q81909

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Accidental Damage Protection - ulykkesskadesdækning - 3 år
Type Ulykkesskadesdækning
Totale kontraktperiode 3 år
Designet for V720 80Y1
Generelt
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Dækning for skadestilfælde - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo V720 80Y1
Produktbillede
3 Year Accidental Damage Protection (Add-On)
Erfaringen viser, at en betydelig del af enhederne kan blive beskadiget inden for de første 3 år på grund af uheld, spildt væske, stød, elektriske overspændinger og andre ulykker, der ikke er dækket af standard eller udvidet garanti. Disse ulykker fører til beskadigede bundkort, harddiske, revner i skærmen, ødelagte tastaturer og andre dyre reparationer. Sørg for, at din nye enhed har maksimal beskyttelse, undgå ikke-planlagte omkostninger og få ro i sindet.
Produktbillede

Flere reparationer

Tilbyder flere reparationer i forbindelse med hændelige uheld eller udskiftning af en enkelt enhed. Reparationer udføres af Lenovo™-uddannede teknikere, som bruger Lenovo™-kvalificerede dele, hvilket reducerer behovet for ny reparation. Lenovos omfattende diagnosticeringsværktøjer kan identificere skjulte skader, som ellers ikke ville være blevet opdaget.

Fuld beskyttelse

Dækker uheld, spildt væske, stød og strukturelle fejl, elektriske overspændinger og beskadigelse af LCD-skærmen.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]