DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service Accidental Damage Protection Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - levering og afhentning - 9x5 - for Elite x360; EliteBook 830 G10, 84X G10, 84XX, 85XX, 86X G10; ZBook 15 G2, 17 G2

Undgå hardwareproblemer med HP-hardwaresupport med returnering, når du er andetsteds. Reparation, udskiftning, reservedele, arbejdskraft og udgifterne til forsendelsen – det er alt sammen dækket. Dertil kommer praktisk fjernsupport via telefonen hvor du kan få fordel af vores ekspertise så effektivt som muligt, så du kan komme i gang igen på ingen tid.

  • Varenummer 987664741

    Model U4400E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162116818

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - support opgradering - 3 år - levering og afhentning
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Levering og afhentning
Totale kontraktperiode 3 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for Elite x360; EliteBook 1030 G1, 1040 G3, 725 G3, 72X G2, 735 G5, 745 G3, 745 G5, 745 G6, 74X G2, 755 G3, 755 G5, 75X G2, 820 G1, 820 G2, 820 G3, 830 G10, 840 G1, 840 G2, 840 G3, 84X G10, 84X G9, 84XX, 85XX, 86X G10, 86X G9; EliteBook x360; ProBook 64X G1, 64X G2, 65X G1, 65X G2; ZBook 15 G2, 17 G2
Generelt
Placering Levering og afhentning
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - levering og afhentning - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år | Dækning for skadestilfælde - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 650, 90W Docking Station | HP Elite x2 1011 G1, 1012 G1 | HP Elite x360 830 G10 Notebook | HP EliteBook 1030 G1 Notebook, 1040 G3 Notebook, 2170p, 2530p, 2540p, 2560p, 2570p, 2730p, 2740p, 2760p, 6930p, 720 G2 Notebook, 725 G2 Notebook, 725 G3 Not

Dit valg af forsendelsesmuligheder

Send din hardware til reparationscenteret angivet af HP, aflever det selv, eller sørg for afhentning – vælg den service med den forsendelse, der passer dig bedst.

Pålidelig reparation via ekstern support

Du får service fra erfarne eksperter, når du er andetsteds, så du nemt og hurtigt får repareret den teknologi, du har brug for i din forretning.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.

slide {0} of {1}, zoom in, HP's 3-års afhentning og returnering med dækning af hændelige skader, kun til bærbare pc'er til erhvervsbrug, 2. gen.
slide {0} of {1}, zoom in, HP's 3-års afhentning og returnering med dækning af hændelige skader, kun til bærbare pc'er til erhvervsbrug, 2. gen.

Dit valg af forsendelsesmuligheder

Send din hardware til reparationscenteret angivet af HP, aflever det selv, eller sørg for afhentning – vælg den service med den forsendelse, der passer dig bedst.

Pålidelig reparation via ekstern support

Du får service fra erfarne eksperter, når du er andetsteds, så du nemt og hurtigt får repareret den teknologi, du har brug for i din forretning.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]