DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

APC Start-UP Service 5X8 Installation/konfiguration

APC Start-UP Service 5X8 - Installation/konfiguration - on-site - 8x5 - for P/N: ACRC100, ACRC101, ACRC103, ACRC301H, ACRC301S, ACRC301SX797

APC's Start-UP Service giver kunderne adgang til APC's autoriserede personale for at sikre korrekt opstart af dit UPS- eller Power Array-system. APC sætter strøm til og kontrollerer systemets funktionalitet i alle tilstande for at sikre overensstemmelse med de angivne tekniske specifikationer. I alle tilfælde skal systemet være elektrisk installeret før opstart. APC vil garantere, at systemet fungerer i henhold til APC's standarder og sikre, at den fulde garanti gælder.

  • Varenummer 988203182

    Model WSTRTUP5X8-AX-26

    Producent APC

    EAN 4054318535958

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse APC Start-UP Service 5X8 - installation/konfiguration - on-site
Type Installation/konfiguration
Placering On-site
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Designet for P/N: ACRC100, ACRC101, ACRC103, ACRC301H, ACRC301S, ACRC301SX797
Generelt
Placering On-site
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Detaljer
Service & Support Installation - on-site - tilgængelighed: 8 timer pr. dag / mandag-fredag - 1 tilfælde | Teknisk understøttelse - inspektion - on-site - 1 tilfælde | Teknisk understøttelse - oplæring - on-site - 1 tilfælde | Konfiguration - on-site - tilgængelighed:
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for P/N: ACRC100, ACRC101, ACRC103, ACRC301H, ACRC301S, ACRC301SX797
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

Online Support formular:
http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]