DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Veeam Premium Support Veeam Backup Essentials Enterprise Plus Bundle for VMware 1måned

Veeam Premium Support - Teknisk support (forlængelse) - for Veeam Backup Essentials Enterprise Plus Bundle for VMware - 2 stik - inklusiv 24/7 løft - telefonrådgivning - 1 måned - 24x7

Premium Support-programmet giver 24/7 softwaresupport og hurtige svartider til kritiske problemer.

  • Varenummer 988759353

    Model V-ESSPLS-VS-P0PMR-00

    Producent Veeam Software

    EAN

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Veeam Premium Support - teknisk support (forlængelse) - for Veeam Backup Essentials Enterprise Plus Bundle for VMware - 1 måned
Service & Support Teknisk support (forlængelse)
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 måned
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Softwaretitel Veeam Backup Essentials Enterprise Plus Bundle for VMware
Antal licenser 2 stik
Licens Detaljer Inklusiv 24/7 løft
Generelt
Service inkluderet Telefonrådgivning
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Totale kontraktperiode 1 måned
Type Teknisk support (forlængelse)
Programmer
Antal licenser 2 stik
Licens Detaljer Inklusiv 24/7 løft
Softwaretitel Veeam Backup Essentials Enterprise Plus Bundle for VMware
Detaljer
Service & Support Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 | Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 3 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 |
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]