DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Veeam 24/7 Uplift Veeam ONE for VMware 1måned

Veeam 24/7 Uplift - Teknisk understøtning - for Veeam ONE for VMware - 1 tilslutning - telefonrådgivning - 1 måned - 24x7

Veeams Premium Support-program giver 24/7 softwaresupport og de hurtigste svartider ved kritiske problemer.

  • Varenummer 989053351

    Model V-ONE000-VS-P024M-00

    Producent Veeam Software

    EAN

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Veeam 24/7 Uplift - teknisk understøtning - for Veeam ONE for VMware - 1 måned
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 måned
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Softwaretitel Veeam ONE for VMware
Antal licenser 1 tilslutning
Generelt
Service inkluderet Telefonrådgivning
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Totale kontraktperiode 1 måned
Type Teknisk understøtning
Programmer
Antal licenser 1 tilslutning
Softwaretitel Veeam ONE for VMware
Detaljer
Service & Support Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 | Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 3 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 |
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]