DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Post Warranty Onsite Repair Hard Disk Drive Retention Support opgradering 1år Samme forretningsdag svartid

Lenovo Post Warranty Onsite Repair + Hard Disk Drive Retention - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - 24x7 - responstid: SFD - for P/N: 6099-24C, 6099S2C
  • Varenummer 993074579

    Model 01CU991

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Post Warranty Onsite Repair + Hard Disk Drive Retention - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Samme forretningsdag
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for P/N: 6099-24C, 6099S2C
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Svartid Samme forretningsdag
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: samme forretningsdag - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Defekt HDD/SSD opretholdelse - 1 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for P/N: 6099-24C, 6099S2C
Se Lenovo seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.lenovo.com/dk/da/

Teknisk support: 89 88 15 36
E-mail: [email protected]

Teknisk support angående Think-produkter: 70105150

Følgende kan kontaktes for service til Lenovo Think-produkter:
Mayday it-service: Tlf. 70232525
Infocare: Tlf. 70124400
Service Gruppen: Tlf. 46570333
Lenovo Helpdesk: . 70105150

RMA

For håndtering og oprettelse af Lenovo garanti.
Kontakt Medion på telefon 89 88 15 36 eller på e-mail [email protected]

DOA: 14 dage fra sidste salgs dato.
I tilfælde af DOA kontakt Medion support eller send en e-mail til: [email protected]

For håndtering og oprettelse af Think-produkt Garanti.
Kontakt Helpdisk på Telefon: 89 88 15 36
Alternativt benyt reklamationsportalen: http://www.managedtechnicalsupportaccess.com/mtsarva/lenovo.html

DOA: 6 fra sidste salgs dato.
Hvis sagen godkendes som DOA, modtages der et gyldigt DOA nr. samt DOA dokument. Hvis der ikke bliver udleveret et DOA dokument er sagen ikke godkendt.