DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

HPE Pointnext Tech Care Critical Service Support opgradering 3år

HPE Pointnext Tech Care Critical Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 24x7 - reparationstid: 6 timer - for ProLiant ML30 Gen11, ML30 Gen11 Entry, ML30 Gen11 Performance
  • Varenummer 1001875016

    Model H42LDE

    Producent Hewlett Packard Ente

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse HPE Pointnext Tech Care Critical Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Reparationstid 6 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for ProLiant ML30 Gen11, ML30 Gen11 Entry, ML30 Gen11 Performance
Generelt
Placering On-site
Reparationstid 6 timer
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - reparationstid: 6 timer (distance fra kunderlokation - 80 km) - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - omfangsniveau 1/2 | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HPE ProLiant ML30 Gen11, ML30 Gen11 Entry, ML30 Gen11 Performance

RMA