DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Fujitsu Support Pack On-Site Service Support opgradering 5år

Fujitsu Support Pack On-Site Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 5 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - on-site - 9x5 - responstid: NBD - skal købes inden for 90 dage af produktkøb - for Celsius W420, W520, W530, W550
  • Varenummer 992188838

    Model FSP:GB5S20Z00NDDT5

    Producent Fujitsu

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Fujitsu Support Pack On-Site Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid Næste forretningsdag
Pristype Skal købes inden for 90 dage af produktkøb
Designet for Celsius W420, W420 proGREEN selection, W520, W520 POWER, W520 POWER-L, W520 proGREEN selection, W530, W530 POWER, W550, W550 POWER
Generelt
Pristype Skal købes inden for 90 dage af produktkøb
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 5 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Fujitsu Celsius W420, W420 proGREEN selection, W520, W520 POWER, W520 POWER-L, W520 proGREEN selection, W530, W530 POWER, W550, W550 POWER
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]