DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Fujitsu Support Pack On-Site Service Garantiforlængelse (fornyelse) 1år Næste forretningsdag svartid

Fujitsu Support Pack On-Site Service - Garantiforlængelse (fornyelse) - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for ETERNUS AF 250; ETERNUS DX 100 S3, 200 S3, 60 S3
  • Varenummer 993551970

    Model FSP:GBTS20Z00NDST3

    Producent Fujitsu

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Fujitsu Support Pack On-Site Service - garantiforlængelse (fornyelse) - 1 år - on-site
Type Garantiforlængelse (fornyelse)
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ETERNUS AF 250; ETERNUS DX 100 S3, 200 S3, 60 S3
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk und
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Fujitsu ETERNUS AF 250 | Fujitsu ETERNUS DX 100 S3, 200 S3, 60 S3
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]