DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Accidental Damage Protection Support opgradering 1år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for ProBook 440 G10, 450 G4, 450 G5, 455r G6, 45X G3, 45X G6, 45X G7, 45X G8, 45X G9, 470 G5

HPE's hardwaresupport på stedet omfatter effektiv fjernassistance og support på stedet for den hardware, der er dækket, så produktets oppetid forbedres. Der er mulighed for at vælge mellem diverse forudindstillede serviceniveauer med forskellige svartider og tilkaldereparationstider samt kombinationer af dækningsperioder af forskellig længde, så dine specifikke servicebehov opfyldes. Et serviceniveau med tilkaldereparationstider giver IT-managere adgang til supportspecialister, der hurtigt påbegynder fejlfindingen i systemet for at få hardwaren tilbage til normal drift inden for et angivet tidsrum.

  • Varenummer 988247827

    Model UL845E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 0808736977968

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 24X G4, 250 G3, 25X G4; ProBook 11 G1, 11 G2, 430 G1, 430 G2, 430 G3, 430 G5, 430 G6, 430 G7, 430 G8, 440 G1, 440 G10, 440 G2, 440 G3, 440 G5, 445r G6, 44X G6, 44X G7, 44X G8, 44X G9, 450 G0, 450 G4, 450 G5, 455r G6, 45X G1, 45X G2, 45X G3, 45X G6, 45X G7, 45X G8, 45X G9, 470 G2, 470 G3, 470 G5
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 1 år | Dækning for skadestilfælde - 1 år | Tilbageholdt fejlagtig medie
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 210 G1 Notebook, 215 G1 Notebook, 240 G4 Notebook, 245 G4 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 255 G4 Notebook, 3125, 340 G2 Notebook, 350 G1 Notebook, 350 G2 Notebook, 355 G2 Notebook, 470 G7 Notebook, 470 G8 Notebook, 470 G9 Notebook | HP

Vi kan være hos dig næste hverdag

Vores eksperter står klar, når du har brug for hjælp. Reparationer, reservedele og service – det hele kommer hjem til dig allerede næste hverdag.

Hold styr på dine data

You retain possession of failed storage media, so you can securely dispose of or archive it in a way that helps meet your security standards or industry requirements.

Support, som du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware kommer til at fungere igen hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektive service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]