DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

NETGEAR ProSupport OnCall 24x7 Category 1 Teknisk understøtning 1år

NETGEAR ProSupport OnCall 24x7 Category 1 - Teknisk understøtning - telefonrådgivning - 1 år - 24x7 - for ReadyNAS 102; 104
  • Varenummer 989566060

    Model PMB0311-10000S

    Producent NETGEAR

    EAN 0606449082142

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse NETGEAR ProSupport OnCall 24x7 Category 1 - teknisk understøtning - 1 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 år
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for ReadyNAS 102 RN10200, RN10211D, RN10221D, RN10222D, RN10223D; 104 RN10400, RN10421D, RN10441D, RN10442D
Generelt
Service inkluderet Telefonrådgivning
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - ombytning - 1 år - responstid: næste forretningsdag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk understøttelse - fjernadministration - 1 år - tilgængelighed: 24
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for NETGEAR ReadyNAS 102 RN10200, RN10211D, RN10221D, RN10222D, RN10223D | NETGEAR ReadyNAS 104 RN10400, RN10421D, RN10441D, RN10442D
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]