DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Canon Easy Service Plan On-Site Next Day Service 3år Reservedele og arbejdskraft

Canon Easy Service Plan On-Site Next Day Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - for imageFORMULA DR-G1130

Sørg for, at du er på konkurrencemæssig forkant med Canons pakker til ekspertvedligeholdelse og uddannelse. Opnå større pålidelighed, og hold din forretning kørende på det optimale niveau med hjælp fra Canons Easy Service Plan.

  • Varenummer 988404404

    Model 7950A660

    Producent Canon

    EAN 8714574605210

    Vægt 0.05 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Canon Easy Service Plan On-Site Next Day Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for imageFORMULA DR-G1130
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: næste forretningsdag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Canon imageFORMULA DR-G1130
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]