DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Canon Easy Service Plan

Canon Easy Service Plan On-site next day service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for 24" pigment stort format-printer) - 3 år - on-site - responstid: næste dag

Exchange Server 2010 version hjælper dig med at forbedre forretningsresultaterne og beholde kontrollen med omkostningerne til bl.a. implementering og administration.

  • Varenummer 989625229

    Model 7950A761

    Producent Canon

    EAN 4549292008050

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Canon Easy Service Plan On-site next day service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste dag
Tildækkdede konfigurationer 24" pigment stort format-printer
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste dag
Tildækkdede konfigurationer 24" pigment stort format-printer
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: næste dag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år

Installation og oplæring af brugere

Denne plan omfatter installation af din storformatprinter, forbindelse til netværket, installation af drivere og oplæring af en udpeget bruger.

Avanceret oplæring af operatør

Planen for avanceret oplæring af operatør omfatter produktfejlfinding og dækker funktionerne i den relevante software, f.eks. Adobe Photoshop Plug-in og PosterArtist 2009.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]