DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lexmark OnSite Service 4år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark Onsite Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 4 år (2./3./4./5. år) - on-site - responstid: NBD - skal købes før udløb af standardgaranti - for Lexmark CX921DE

Lexmark's best service offering! You get fast onsite service by next business day.

  • Varenummer 993131588

    Model 2361644

    Producent Lexmark Internationa

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lexmark Onsite Service - support opgradering - 4 år - 2./3./4./5. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Understøttet periode 2., 3., 4. og 5. år
Svartid Næste forretningsdag
Pristype Skal købes før udløb af standardgaranti
Designet for Lexmark CX921DE
Generelt
Placering On-site
Pristype Skal købes før udløb af standardgaranti
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 4 år
Understøttet periode 2., 3., 4. og 5. år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år | Teknisk understøttelse - web support - 4 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lexmark CX921DE
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]