DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lexmark OnSite Service 2år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark Onsite Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år (2. / 3. år) - on-site - responstid: NBD - skal købes før udløb af standardgaranti - for Lexmark MS622de

Lexmarks bedste servicetilbud! Du får service på adressen allerede næste hverdag.

  • Varenummer 993433036

    Model 2362041

    Producent Lexmark Internationa

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lexmark Onsite Service - support opgradering - 2 år - 2. / 3. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 2. og 3. år
Svartid Næste forretningsdag
Pristype Skal købes før udløb af standardgaranti
Designet for Lexmark MS622de
Generelt
Placering On-site
Pristype Skal købes før udløb af standardgaranti
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 2. og 3. år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år | Teknisk understøttelse - web support - 2 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lexmark MS622de

Respons næste hverdag

Lexmarks garanti for service på adressen kan købes én gang, mens produktets basisgaranti gælder. Der er mulighed for forlængelse på et, to, tre eller fire år, hvilket sikrer op til fem års total dækning fra datoen for købet af produktet. Forlængelser skal tilkøbes, før basisgarantien udløber.

Højtuddannede servicerepræsentanter

Lexmarks dækning med service på adressen betyder, at hvis dit tekniske problem ikke kan løses pr. telefon, sender en repræsentant fra Lexmarks tekniske support en uddannet Lexmark-servicetekniker, der udfører service på din adresse næste hverdag. Teknikeren servicerer den defekte enhed på adressen og sikrer, at printeren overholder Lexmarks meget strenge standarder for kvalitet og ydeevne. Dette tilbud omfatter telefon- og webbaseret support, alle reservedele og arbejdstimer samt service og test på adressen.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]