DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Post Warranty Onsite Support opgradering 2år

Lenovo Post Warranty Onsite - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - 9x5 - responstid: 4 t - for eserver xSeries 225; System Storage EXP3000; System x3350; x3400 M2; x3400 M3; x3500
  • Varenummer 989492197

    Model 10N3999

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162200890

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Post Warranty Onsite - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Svartid 4 timer (mål tid)
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for IBM EXP400; eserver xSeries 225 8647, 8649; System Storage EXP3000, EXP3000 Model 02T; System x3350 4192, 4193; x3400 M2 7836, 7837; x3400 M3 7379; x3500 7977
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid 4 timer (mål tid)
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: 4 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for IBM EXP400 | IBM eserver xSeries 225 8647, 8649 | IBM System Storage EXP3000, EXP3000 Model 02T | Lenovo System x3350 4192, 4193 | Lenovo System x3400 M2 7836, 7837 | Lenovo System x3400 M3 7379 | Lenovo System x3500 7977
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]