DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Post Warranty Onsite Support opgradering 2år

Lenovo Post Warranty Onsite - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - 24x7 - responstid: 4 t - for eServer xSeries 100; 206; 306; BladeCenter HC10; HS12; LS21; System x3100 M4; x3105; x3250
  • Varenummer 989492157

    Model 10N3987

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162200807

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Post Warranty Onsite - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Svartid 4 timer (mål tid)
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for eServer xSeries 100 8486; 206 8482, 8487; 206m 8485, 8490; 226 8488; eserver xSeries 306 8489, 8836; eServer xSeries 306m 8491, 8849; Storage Enclosure 1735; BladeCenter HC10 7996; HS12 8014, 8028; LS21 7971; System x3100 M4 2582; x3105 4347; x3250 4364, 4365
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Svartid 4 timer (mål tid)
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: 4 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for IBM eServer xSeries 100 8486 | IBM eServer xSeries 206 8482, 8487 | IBM eServer xSeries 206m 8485, 8490 | IBM eServer xSeries 226 8488 | IBM eserver xSeries 306 8489, 8836 | IBM eServer xSeries 306m 8491, 8849 | IBM Storage Enclosure 1735 | Lenovo Bl
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]