DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Onsite Support opgradering 3år

Lenovo Onsite - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - for E31-80; IdeaPad 100-15; 100S-14; 300-14; 300-15; 300-17; 500S-14; Yoga 300-11; 500-15

Lenovo tilbyder en omfattende portefølje af værdiforøgende services, der understøtter dine Lenovo- aktiver i hele levetiden, lige fra anskaffelse til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid, så du og dine IT-medarbejdere kan fokusere på de ting, der er vigtige for virksomheden.

  • Varenummer 989583592

    Model 5WS0G05620

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Designet for E31-80; Flex 10; 15; 2 14; 2 15; G50-80 Touch; G50X; G510; G51-35; G700; G70-35; G70-80; G710; IdeaPad 100-14; 100-15; 100S-14; 300-14; 300-15; 300-17; 500S-14; S210 Touch; S215; S310; S410; S510; Z510; Z710; N20 Chromebook; S20-30 Touch; S41-70; Yoga 300-11; 500-14; 500-15; Z40-70; Z41-70; Z51-70
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo E31-80 80MX | Lenovo Edge 15 80H1 | Lenovo Flex 10 80CR | Lenovo Flex 14 80C4 | Lenovo Flex 14D 80D7 | Lenovo Flex 15 80C5 | Lenovo Flex 15D 80D8 | Lenovo Flex 2 14 80FJ | Lenovo Flex 2 14D 80EE | Lenovo Flex 2 15 80FK | Lenovo Flex 2 15D 80EF
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]