DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Accidental Damage Protection Ulykkesskadesdækning 3år

Lenovo Accidental Damage Protection - Ulykkesskadesdækning - 3 år - for C20-00; IdeaCentre 300-20; 300-22; 300-23; 700-22; 700-24; 700-27; A530; A730; N30X

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 991654086

    Model 5PS0K78496

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Accidental Damage Protection - ulykkesskadesdækning - 3 år
Type Ulykkesskadesdækning
Totale kontraktperiode 3 år
Designet for A540; A740; B40-30; B50-30; B50-35; C20-00; C20-05; C260; C355; C365; C40-05; C40-30; C455; C460; C470; C50-30; C560; IdeaCentre 300-20; 300-22; 300-23; 700-22; 700-24; 700-27; A530; A730; B750; IdeaCentre Flex 20; IdeaCentre Horizon 2; 2e; 2s; N300; N308
Generelt
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Dækning for skadestilfælde - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo A540 F0AN | Lenovo A740 F0AM | Lenovo B40-30 F0AW | Lenovo B50-30 F0AU | Lenovo B50-35 F0AV | Lenovo C20-00 F0BB | Lenovo C20-05 F0B3 | Lenovo C260 F0AK | Lenovo C355 F0A2 | Lenovo C365 F0AC | Lenovo C40-05 F0B5 | Lenovo C40-30 F0B4 | Lenovo C
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]