HPE Foundation Care Exchange Service kombinerer populære eksterne hardware- og softwaretjenester, der gør det muligt for dig at øge tilgængeligheden af din IT-infrastruktur. Hewlett Packard Enterprise tekniske ressourcer arbejder sammen med dit IT-team for at hjælpe dig med at løse hardware- og softwareproblemer på dine HPE-produkter.
Varenummer 994763101
Model HG6E7E
Producent Hewlett Packard Ente
EAN
Vægt 1 kg
Produktbeskrivelse | HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service - support opgradering - 1 år - forsendelse |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Ombytning |
Placering | Forsendelse |
Totale kontraktperiode | 1 år |
Svartid | 4 timer |
Servicen er åben | 24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Designet for | P/N: JZ333A, JZ334A, JZ335A, JZ336A, JZ336AR, JZ337A, JZ337AR, R2J83A |
Generelt | |
---|---|
Placering | Forsendelse |
Service inkluderet | Ombytning |
Servicen er åben | 24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Svartid | 4 timer |
Totale kontraktperiode | 1 år |
Detaljer | |
Service & Support | Garantiforlængelse - ombytning - 1 år - forsendelse - responstid: 4 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 1 år | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - tilgængelighed: 24 timer |
Oplysninger om kompatibilitet | |
Designet for | P/N: JZ333A, JZ334A, JZ335A, JZ336A, JZ336AR, JZ337A, JZ337AR, R2J83A |
Hewlett Packard Enterprise har etableret formelle eskaleringsprocedurer for at lette løsningen af komplekse hændelser. Den lokale Hewlett Packard Enterprise-ledelse koordinerer eskaleringen af hændelser og inddrager de relevante HPE-ressourcer og/eller udvalgte tredjeparter til at hjælpe med problemløsningen.
Som en del af denne service giver Hewlett Packard Enterprise adgang til kommercielt tilgængelige elektroniske og webbaserede værktøjer.
Når der opstår et problem, skal kunden først foretage et opkald til et bestemt supporttelefonnummer. Hewlett Packard Enterprise vil yde grundlæggende teknisk telefonassistance med installation, produktkonfiguration, opsætning og problemløsning. Forud for enhver fjern- eller offsite-assistance kan HPE bede kunden om at give relevante oplysninger, starte diagnostiske værktøjer og udføre andre understøttende aktiviteter efter anmodning fra HPE. HPE vil derefter arbejde sammen med kunden på afstand for at isolere hardwareproblemet.