DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Fujitsu Support Pack On-Site Service Garantiforlængelse (fornyelse) 1år Næste forretningsdag svartid

Fujitsu Support Pack On-Site Service - Garantiforlængelse (fornyelse) - reservedele og arbejdskraft (for DX - Extension, JX - Allround) - 1 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for ETERNUS LT260, LT40 S2, LT60 S2; ETERNUS DX 60 S3, 600 S3, 8700 S3, 8900 S3
  • Varenummer 993552021

    Model FSP:GBTS20Z00NDST1

    Producent Fujitsu

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Fujitsu Support Pack On-Site Service - garantiforlængelse (fornyelse) - 1 år - on-site
Type Garantiforlængelse (fornyelse)
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Tildækkdede konfigurationer DX - Extension, JX - Allround
Designet for ETERNUS LT260, LT40 S2, LT60 S2; ETERNUS DX 60 S3, 600 S3, 8700 S3, 8900 S3
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer DX - Extension, JX - Allround
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk und
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Fujitsu ETERNUS LT260, LT40 S2, LT60 S2 | Fujitsu ETERNUS DX 60 S3, 600 S3, 8700 S3, 8900 S3
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]