DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Support opgradering 4år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for kun CPU) - 4 år - on-site - responstid: NBD - for Elite x360; EliteBook 835 G10, 84XX, 85XX, 860 G11, 87XX; EliteBook x360; ZBook 17 G5

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP's hardwareservice på stedet næste hverdag, og du kan øge produktets oppetid markant. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det, så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Varenummer 987695442

    Model U7860E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162117075

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer Kun CPU
Designet for Elite x360; EliteBook 745 G2, 835 G10, 840 G1, 840 G2, 840 G3, 84XX, 85XX, 860 G11, 87XX; EliteBook x360; ProBook 440 G1, 64X G1, 64X G2, 65X G1, 65X G2; ZBook 14, 14 G2, 14u G4, 15, 15 G2, 15 G3, 15 G4, 15 G5, 15u G2, 15u G3, 15u G4, 17, 17 G2, 17 G3, 17 G4, 17 G5, Studio G3, Studio G4, Studio G5
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer Kun CPU
Totale kontraktperiode 4 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - fjernadministration - 4 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Elite x2 1012 G1 | HP Elite x360 830 G10 Notebook, 830 G9 Notebook | HP EliteBook 1030 G1 Notebook, 1040 G3 Notebook, 650 G9 Notebook, 725 G2 Notebook, 725 G3 Notebook, 725 G4 Notebook, 735 G5 Notebook, 735 G6 Notebook, 745 G2 Notebook, 745 G3 Not

Vi kommer til dig næste hverdag

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer lige til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

slide {0} of {1}, zoom in, HP 4 års hardwaresupport næste hverdag på stedet, kun bærbare computere

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Vi kan være der næste hverdag

Reparationer, reservedele og service klares hos dig næste hverdag. Vores eksperter er til rådighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen.1.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]