DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Accidental Damage Protection Support opgradering 5år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - for Elite x360; EliteBook 1040 G10, 1040 G9, 1050 G1; EliteBook x360; ZBook 15 G3, 17 G3

Forøg it-udstyrets tilgængelighed og produktivitet med onsite og remote kvalitetssupport af HP hardware og udstyr fra andre leverandører. Denne fleksible HP Care Pack service dækker desktop pc'er, workstations, servere, bærbare pc'er, netværksudstyr og print.

  • Varenummer 993986345

    Model UB0Q5E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for Elite x360; EliteBook 1040 G10 Notebook, 1040 G9 Notebook, 1050 G1 Notebook; EliteBook x360; ZBook 15 G3 Mobile Workstation, 17 G3 Mobile Workstation
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD | Dækning for skadestilfælde - 5 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Elite x360 1040 G10 Notebook, 1040 G9 Notebook | HP EliteBook 1040 G10 Notebook, 1040 G9 Notebook, 1050 G1 Notebook | HP EliteBook x360 1030 G2 Notebook, 1030 G3 Notebook, 1030 G4 Notebook, 1030 G7 Notebook, 1030 G8 Notebook, 1040 G10 Notebook, 10
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]