DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

APC Scheduled Assembly Service 5X8 Installation

APC Scheduled Assembly Service 5X8 - Installation - on-site - 8x5

APC Scheduled Assembly Service kombinerer et sæt af servicemuligheder, der er designet til at levere de vigtige ressourcer, ekspertise og værktøjer, der er nødvendige for hurtigt og effektivt at implementere din APC-løsning.

  • Varenummer 988339601

    Model WASSEM5X8-3R-PX-10

    Producent APC

    EAN

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse APC Scheduled Assembly Service 5X8 - installation - on-site
Type Installation
Placering On-site
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Generelt
Placering On-site
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Detaljer
Service & Support Installation - on-site - tilgængelighed: 8 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - dækning af rejseudgifter

Erfarne APC-certificerede serviceteknikere i marken

APC's fabriksuddannede serviceteknikere er grundigt uddannet og testet i, hvordan man effektivt servicerer APC's produkter, samt i sikkerhedspraksis og elektriske regler, hvilket giver APC's kunder et højt serviceniveau.

7 x 24 opgraderingsmulighed

Hvis du er som de fleste virksomheder, vil du have dine systemer oppe at køre i de travleste timer. For at imødekomme din travle tidsplan tilbyder APC en mulighed for at planlægge service uden for åbningstiden.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

Online Support formular:
http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]