DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Acer Support opgradering 3år

Acer - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - bring-ind - for Chromebook 51X; Chromebook Enterprise Vero 514; Chromebook Vero 712
  • Varenummer 990050864

    Model SV.WCBA0.C03

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Acer - support opgradering - 3 år - bring-ind
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Bring-ind
Totale kontraktperiode 3 år
Designet for Aspire 3 15; Aspire C 22; 24 Pro Series; 27; 27 Pro Series; Chromebook 31X; 516 GE; 51X; Chromebook Enterprise 51X; Chromebook Enterprise Spin 71X; Chromebook Enterprise Vero 514; Chromebook Spin 51X; Chromebook Tab 510; Chromebook Vero 514; 712; Swift Edge SFA16; TravelMate P4; TravelMate Spin P4
Generelt
Placering Bring-ind
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - bring-ind | International garanti - 1 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Swift 3 SF314-71 | Acer Aspire 3 15 A315-24P | Acer Aspire 5 Pro Series A515-52, A517-53, A517-53G | Acer Aspire C 22 C22-1600, C22-1700 | Acer Aspire C 24 C24-1600, C24-1700, C24-1750 | Acer Aspire C 24 Pro Series C24-1700, C24-1750 | Acer Aspire C
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]