EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Red Hat Technical Account Management Red Hat OpenShift 1år

Red Hat Technical Account Management - Teknisk understøtning - for Red Hat OpenShift - telefonrådgivning - 1 år - forretningstimer - responstid: NBD

Red Hat Technical Account Managers er specialiserede produkteksperter, der arbejder sammen med dig for at sikre, at dine Red Hat enterprise-løsninger opfylder og udvikler sig i takt med dine forretningsbehov. Din TAM har indgående kendskab til dit unikke tekniske miljø, branchens bedste praksis og nuværende og fremtidige Red Hat-løsninger. Denne værdifulde allierede samarbejder med dig om strategisk planlægning for vellykkede implementeringer og forbinder dit team med Red Hats interne og partnernetværk for at hjælpe dig med at opnå optimal ydeevne og vækst.

  • Product no 993073743

    Model MCT3325

    Brand Red Hat

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Red Hat Technical Account Management - teknisk understøtning - for Red Hat OpenShift - 1 år
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben Forretningstimer
Softwaretitel Red Hat OpenShift
General
Full Contract Period 1 year
Response Time Next business day
Service Availability Business hours
Service Included Phone consulting
Type Technical support
Software
Software Title Red Hat OpenShift
Details
Service & Support Inspection - 1 year - on-site - 2 incidents | Web support - 1 year | E-mail consulting - 1 year - response time: next business day - availability: business hours | Phone consulting - 1 year - response time: next business day - availability: business
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]