EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

OpenShift Enterprise

OpenShift Enterprise - Premiumabonnement (3 år) - 1-2 stik - hosted - Linux

En on-premise, privat Platform as a Service (PaaS) løsning, der giver dig mulighed for at levere apps hurtigere og imødekomme din virksomheds voksende applikationskrav. Med Red Hats prisbelønnede private platform as a service, OpenShift Enterprise, kan du forbedre udviklernes produktivitet, øge driftseffektiviteten og udvide din hardwareudnyttelse. Lad dine udviklere gøre det, de er bedst til - kode. Ved at tilbyde et udvalg af programmeringssprog og frameworks, databaser og udviklingsværktøjer kan dine udviklere få arbejdet gjort ved hjælp af de sprog og værktøjer, de allerede kender og stoler på.

  • Product no 990044652

    Model MCT2862F3

    Brand Red Hat

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse OpenShift Enterprise - premiumabonnement (3 år) - 1-2 stik
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Kategori Online & komponentbaserede tjenester - cloud computing software
Installationstype Hosted - PaaS
Antal licenser 1-2 stik
Platform Linux
Service & Support Opdatering af nye udgaver
General
Category Online & appliance based services - cloud computing software
Installation Type Hosted - PaaS
Platform Linux
Product Type Premium subscription - 3 years
Licensing
License Qty 1-2 sockets
Service & Support
Type New releases update - 3 years | Phone consulting - 3 years - response time: 1 hour - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday - severity level 1 | Phone consulting - 3 years - response time: 2 hours - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]