EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Red Hat Satellite Smart Management for Service Providers Netværksprogrammer 1 år

Red Hat Satellite Smart Management for Service Providers - Premiumabonnement (1 år) - 1 kontaktpar - CCSP - Billing SKU, Multi-tenant Offering - Linux
  • Product no 992772302

    Model MCT3026

    Brand Red Hat

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Red Hat Satellite Smart Management for Service Providers - premiumabonnement (1 år) - 1 kontaktpar
Produkttype Premiumabonnement - 1 år
Kategori Netværksprogrammer - overvågning og ydelsesadministration
Antal licenser 1 kontaktpar
Licensprogram Red Hat Certified Cloud & Service Provider (CCSP)
Licens Detaljer Billing SKU, Multi-tenant Offering
Platform Linux
Service & Support Teknisk understøtning
General
Category Networking applications - monitoring & performance management
Platform Linux
Product Type Premium subscription - 1 year
Licensing
Details Billing SKU, Multi-tenant Offering
License Qty 1 socket pair
Licensing Program Red Hat Certified Cloud & Service Provider (CCSP)
Service & Support
Type Phone consulting - 1 year - response time: 1 hour - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday - severity level 1 | Phone consulting - 1 year - response time: 2 hours - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday - severity level 2 | Phone consult
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]