EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Red Hat Partner Diagnostic Support Red Hat Enterprise Linux Server 1måned

Red Hat Partner Diagnostic Support - Teknisk understøtning - for Red Hat Enterprise Linux Server - 1 sokkelpar (fysisk maskine eller virtuel maskine) - CCSP - Dedicated Offering, Billing SKU - diagnose - 1 måned
  • Product no 992772300

    Model RH00238

    Brand Red Hat

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Red Hat Partner Diagnostic Support - teknisk understøtning - for Red Hat Enterprise Linux Server - 1 måned
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Diagnose
Totale kontraktperiode 1 måned
Softwaretitel Red Hat Enterprise Linux Server
Antal licenser 1 sokkelpar (fysisk maskine eller virtuel maskine)
Licensprogram Red Hat Certified Cloud & Service Provider (CCSP)
Licens Detaljer Dedicated Offering, Billing SKU
General
Full Contract Period 1 month
Service Included Diagnosis
Type Technical support
Software
Installation Type Locally installed
License Qty 1 socket pair (physical machine or virtual machine)
Licensing Details Dedicated Offering, Billing SKU
Licensing Program Red Hat Certified Cloud & Service Provider (CCSP)
Software Title Red Hat Enterprise Linux Server
Details
Service & Support Diagnosis - 1 month
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]