EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Lexmark On-Site Repair 1år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark On-Site Repair - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år (2. år) - on-site - responstid: næste hverdag (for anmodninger før kl. 17.00) - for Lexmark MS823dn, MS823n

Lexmarks bedste servicetilbud! Du får service på adressen allerede næste hverdag.

  • Product no 993784847

    Model 2363374

    Brand Lexmark Internationa

    Weight 0.01 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Lexmark On-Site Repair - support opgradering - 1 år - 2. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Understøttet periode 2. år
Svartid Næste hverdag (for anmodninger før kl. 17.00)
Designet for Lexmark MS823dn, MS823n
General
Full Contract Period 1 year
Location On-site
Response Time Next business day (for requests before 5:00 p.m.)
Service Included Parts and labor
Support Period 2nd year
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 1 year - on-site - response time: next business day (for requests before 5:00 p.m.)
Compatibility Information
Designed For Lexmark MS823dn, MS823n

Respons næste hverdag

Lexmarks garanti for service på adressen kan købes én gang, mens produktets basisgaranti gælder. Der er mulighed for forlængelse på et, to, tre eller fire år, hvilket sikrer op til fem års total dækning fra datoen for købet af produktet. Forlængelser skal tilkøbes, før basisgarantien udløber.

Højtuddannede servicerepræsentanter

Lexmarks dækning med service på adressen betyder, at hvis dit tekniske problem ikke kan løses pr. telefon, sender en repræsentant fra Lexmarks tekniske support en uddannet Lexmark-servicetekniker, der udfører service på din adresse næste hverdag. Teknikeren servicerer den defekte enhed på adressen og sikrer, at printeren overholder Lexmarks meget strenge standarder for kvalitet og ydeevne. Dette tilbud omfatter telefon- og webbaseret support, alle reservedele og arbejdstimer samt service og test på adressen.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]