EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Lenovo Mail-In/Customer Carry-In Support opgradering 2år

Lenovo Mail-In/Customer Carry-In - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år (2. / 3. år) - bring-ind - for B50-50 80S2; B50-80 80EW; E31-80 80MX

Lenovo tilbyder en omfattende portefølje af værdiforøgende services, der understøtter dine Lenovo- aktiver i hele levetiden, lige fra anskaffelse til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid, så du og dine IT-medarbejdere kan fokusere på de ting, der er vigtige for virksomheden.

  • Product no 988699125

    Model 5WS0F82915

    Brand
    Go to brand's website

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Lenovo Mail-In/Customer Carry-In - support opgradering - 2 år - 2. / 3. år - bring-ind
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Bring-ind
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 2. og 3. år
Designet for B50-50 80S2; B50-80 80EW; E31-80 80MX
General
Full Contract Period 2 years
Location Carry-in
Service Included Parts and labor
Support Period 2nd and 3rd year
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 2 years - carry-in
Compatibility Information
Designed For Lenovo B50-50 80S2 | Lenovo B50-80 80EW | Lenovo E31-80 80MX
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]