EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

JBoss Enterprise Application Platform 4 kerner 3 år

JBoss Enterprise Application Platform - Premiumabonnement (3 år) - 4 kerner

JBoss Enterprise Application Platform gør det enkelt, åbent og overkommeligt at bygge og hoste tjenester i en serviceorienteret arkitektur. Uanset om du migrerer til et mere fleksibelt, standardbaseret miljø eller bygger næste generations applikationer, giver JBoss Enterprise Application Platform dig integrerede, brancheførende teknologier til applikationspræsentation, servicehosting og datapersistens i en enkelt middleware-løsning til en brøkdel af prisen for traditionelle Java-tilbud.

  • Product no 993232113

    Model MW00114F3

    Brand Red Hat

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse JBoss Enterprise Application Platform - premiumabonnement (3 år) - 4 kerner
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Kategori Softwarepakke - OS
Antal licenser 4 kerner
Service & Support Teknisk understøtning
General
Category Software suite - OS
Product Type Premium subscription - 3 years
Licensing
License Qty 4 cores
Service & Support
Type Phone consulting - 3 years - response time: 1 hour - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday - severity level 1 | Phone consulting - 3 years - response time: 2 hours - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday - severity level 2 | Phone consu
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]