EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Return to Depot Support opgradering 2år

Electronic HP Care Pack Return to Depot - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - 9x5 - for OMEN by HP Laptop 16, 17; OMEN Transcend by HP 14, 16; Spectre x360 Laptop

Denne HP Care Pack udvider dækningen af dit HP-produkt udover den oprindelige fabriksgaranti. Planen inkluderer hardwarereparationer i den forlængede dækningsperiode.

  • Product no 993358793

    Model UM929E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN 0884962517734

    Weight 0.01 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Return to Depot - support opgradering - 2 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 2 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for OMEN by HP Laptop 15, 16, 17; OMEN Transcend by HP 14, 16; OMEN X by HP 2S Laptop; OMEN X by HP Laptop 17; OMEN Transcend by HP 16; Victus by HP Laptop 15; Chromebook 15; Laptop 15, 17; Pavilion Gaming Laptop 15, 17; Pavilion Laptop 15; Spectre Folio Laptop 13; Spectre Laptop 17; Spectre x360 Laptop
General
Full Contract Period 2 years
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 2 years - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - phone consulting - 2 years - availability: 9 hours a day / Monday-Friday
Compatibility Information
Designed For OMEN by HP Laptop 15-dh0003ng, 15-dh1007nh, 15-dh1016nm, 15-dh1022nm, 15-dh1400ng, 15-ek0003na, 15-ek0007ns, 15-ek0008ns, 15-ek0009nh, 15-ek0013nl, 15-ek0013ns, 15-ek0019nd, 15-ek0033no, 15-ek0503na, 15-ek1000nh, 15-ek1002nh, 15-ek1009nm, 15-en0000ns

Dit valg af forsendelsesmuligheder

Fleksible forsendelsesmuligheder.

Pålidelig reparation via ekstern support

Du får service fra erfarne eksperter, når du er andetsteds, så du nemt og hurtigt får repareret den teknologi, du har brug for i din forretning.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]