HP Priority Access Plus Service omfatter alle funktionerne i HP Priority Access Service – f.eks. direkte adgang til højt specialiserede supportmedarbejdere og ensartet, global support i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog. Men du får mere end det, for du bliver tildelt en ekstern kontakt, som administrerer dine supportbehov og leverer kvartalsvis rapportering.
Product no 990648978
Model U9DL9E
Brand
Hewlett-Packard
Go to brand's website
EAN
Weight 1 kg
Produktbeskrivelse | Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service - teknisk understøtning - 1 år |
Type | Teknisk understøtning |
Service inkluderet | Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode | 1 år |
Svartid | Næste tilgængelige agent |
Servicen er åben | 9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Pristype | 1000+ sæder |
General | |
---|---|
Full Contract Period | 1 year |
Pricing Type | 1000+ seats |
Response Time | Next available agent |
Service Availability | 9 hours a day / 5 days a week |
Service Included | Phone consulting |
Details | |
Service & Support | Technical support - phone consulting - 1 year - response time: next available agent - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - remote diagnosis - 1 year |
Plus #1: Du bliver tildelt en kundesupportekspert, som administrerer dine servicekrav.
Plus #2: Kvartalsvis rapportering på ledelsesniveau om kvalitets- og servicestatus, så du kan holde forretningen kørende.
Plus #3: En dedikeret eskaleringssti, der er skræddersyet til din organisations behov.