EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service Teknisk understøtning 1år

Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service - Teknisk understøtning - telefonrådgivning - 1 år - 9x5 - responstid: næste tilgængelige agent - 1000+ sæder

HP Priority Access Plus Service omfatter alle funktionerne i HP Priority Access Service – f.eks. direkte adgang til højt specialiserede supportmedarbejdere og ensartet, global support i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog. Men du får mere end det, for du bliver tildelt en ekstern kontakt, som administrerer dine supportbehov og leverer kvartalsvis rapportering.

  • Product no 990648978

    Model U9DL9E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service - teknisk understøtning - 1 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste tilgængelige agent
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype 1000+ sæder
General
Full Contract Period 1 year
Pricing Type 1000+ seats
Response Time Next available agent
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Phone consulting
Details
Service & Support Technical support - phone consulting - 1 year - response time: next available agent - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - remote diagnosis - 1 year

Support, når og hvor du har brug for det

Plus #1: Du bliver tildelt en kundesupportekspert, som administrerer dine servicekrav.

Viden er magt

Plus #2: Kvartalsvis rapportering på ledelsesniveau om kvalitets- og servicestatus, så du kan holde forretningen kørende.

Hæv niveauet

Plus #3: En dedikeret eskaleringssti, der er skræddersyet til din organisations behov.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]