EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service Post Warranty Support opgradering 1år

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service Post Warranty - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - levering og afhentning - 9x5 - for HP 24X G6, 24X G8, 24X G9, 250 G10, 25X G1, 25X G6, 25X G7, 25X G8, 25X G9; ProBook 11 G2

Med afhentnings- og returneringsservice får du service af høj kvalitet, når produkterne er returneret, herunder telefonisk fjernsupport og fjernreparationer for berettigede produkter på et reparationscenter, HP har anvist. Tjenesten omfatter afhentning, fjernreparation, materialer og dele, arbejdsløn og fragtomkostninger ved returnering.

  • Product no 991615772

    Model U9BB0PE

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN

    Weight 0.01 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service Post Warranty - support opgradering - 1 år - levering og afhentning
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Levering og afhentning
Totale kontraktperiode 1 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 210 G1, 240 G5, 240 G7, 24X G6, 24X G8, 24X G9, 250 G10, 25X G1, 25X G2, 25X G3, 25X G4, 25X G5, 25X G6, 25X G7, 25X G8, 25X G9, 340 G7, 340S G7, 348 G5, 350 G1, 35X G2; Mobile Thin Client mt245; ProBook 11 G2; ProBook x360; x2; x360
General
Full Contract Period 1 year
Location Pick-up and return
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 1 year - pick-up and return - availability: 9 hours a day / Monday-Friday
Compatibility Information
Designed For HP 210 G1 Notebook, 240 G5 Notebook, 240 G6 Notebook, 240 G7 Notebook, 240 G9 Notebook, 245 G6 Notebook, 245 G8 Notebook, 245 G9 Notebook, 250 G1 Notebook, 250 G2 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 250 G5 Notebook, 250 G6 Notebook, 250 G7 No

Dør-til-dør-service

HP leverer dør-til-dør-service, der omfatter afhentning, reparation af det defekte produkt og tilbagelevering af det driftsklare produkt.

Reduktion af omkostningerne

For produkter i ikke-kritiske miljøer er service med afhentning og returnering et pålideligt og prisvenligt alternativ til support på stedet.

Du får support af høj kvalitet

HP's tekniske eksperter har de nødvendige værktøjer og ressourcer til at reparere dit udstyr korrekt.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]