EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service Accidental Damage Protection Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - levering og afhentning - 9x5 - reparationstid: 3-7 forretningsdage - for HP 24X G10, 24X G8, 24X G9, 25X G10, 25X G4, 25X G5, 25X G6, 25X G7, 25X G8, 25X G9

Denne HP Care Pack kombinerer udvidet dækning med dækning af uventede reparationsudgifter, der skyldes ulykker, som kan opstå under normal brug af HP-produktet.

  • Product no 993183052

    Model U9BA6E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - support opgradering - 3 år - levering og afhentning
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Levering og afhentning
Totale kontraktperiode 3 år
Reparationstid 3-7 forretningsdage
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 215 G1, 240 G10, 240 G7, 240 G8, 240 G9, 245 G10, 245 G8, 245 G9, 250 G10, 250 G3, 250 G4, 250 G5, 250 G6, 250 G7, 250 G8, 250 G9, 255 G10, 255 G3, 255 G4, 255 G5, 255 G6, 255 G7, 255 G8, 255 G9, 340 G7, 340S G7, 348 G5, 350 G2, 355 G2; Mobile Thin Client mt245; x2
General
Full Contract Period 3 years
Location Pick-up and return
Repair Time 3-7 business days
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - pick-up and return - repair time: 3-7 business days - availability: 9 hours a day (8:00 AM - 5:00 PM) / Monday-Friday | Technical support - phone consulting - 3 years | Accidental damage covera
Compatibility Information
Designed For HP 215 G1 Notebook, 240 G7 Notebook, 240 G9 Notebook, 245 G8 Notebook, 245 G9 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 250 G5 Notebook, 250 G6 Notebook, 250 G7 Notebook, 255 G3 Notebook, 255 G4 Notebook, 255 G5 Notebook, 255 G6 Notebook, 255 G7 No

Dør-til-dør-service

3 års udvidet hardwareservice og offsite afhentning og levering til dit HP-produkt.

Undgå at skulle betale for reparationer eller erstatningsdele som følge af uheld, der kan opstå ved normal drift af dit HP-produkt.

Professionel hjælp – også selvom der opstår uventede problemer med hardwaren.

Reduktion af omkostningerne

For produkter i ikke-kritiske miljøer er service med afhentning og returnering et pålideligt og prisvenligt alternativ til support på stedet.

Du får support af høj kvalitet

HP's tekniske eksperter har de nødvendige værktøjer og ressourcer til at reparere dit udstyr korrekt.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]