EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty Support opgradering 1år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for Engage Flex Pro-C G2, Go 10, Go Mobile System, Go Mobile System Bundle

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet er specielt udfærdiget til HP's salgsprodukter og omfatter dækning af op til 6 tilsluttede eksterne enheder – så du ikke mister tid på at vente på løsningerne. Med fjernsupport i høj kvalitet eller praktisk support på stedet kan du få hjælp, når du har brug for det – så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Product no 988361113

    Model UL597PE

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN 5052217126641

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for Engage Clean Mount, Flex Mini Retail System, Flex Pro-C G2, Go 10, Go Mobile System, Go Mobile System Bundle, Pole Display, Stability Mount; Engage Go Fixed Mount, Jacket, Tilt Mount; Engage One Pro; Engage One Pro Advanced Fan-less Hub, Column Hub, Slim VESA, VESA hub; EngageGo iSMP4
General
Full Contract Period 1 year
Location On-site
Response Time Next business day
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 1 year - on-site - response time: NBD - availability: 9 hours a day / Monday-Friday
Compatibility Information
Designed For HP PCI Riser Assembly, PCIe Riser Assembly, rp5700 Long Lifecycle, rp5800 Retail System, RP9 Integrated Dual Head MSR, Slim, Wall Mount/Security Sleeve | HP EliteOne 800 G1, 800 G1 Retail System | HP ElitePOS G1 Retail System 141, 143, 145 | HP Engag

Understøtter dækning af hele din POS-løsning

Få ro i sindet, idet du ved, du har adgang til vores kyndige eksperter og effektive service og support til hele din kassesystemsløsning (begrænset til basisenheden og op til 6 eksterne enheder).

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer lige til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe med det, du har brug for, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller ved personligt fremmøde.

Vi kan være der næste hverdag

Reparationer, reservedele og service klares hos dig næste hverdag. Vores eksperter er til rådighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]