EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty 1år Reservedele og arbejdskraft

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for LaserJet Pro M402d, M402dn, M402dne, M402dw, M402n

HP's hardwaresupport på stedet omfatter effektiv fjernassistance og support på stedet for den hardware, der er dækket, så produktets oppetid forbedres. Du har mulighed for at vælge mellem forskellige muligheder og serviceniveauer med forskellige svartider og dækning samt mellem forskellige dækningstider, der kan opfylde dine specifikke servicebehov.

  • Product no 989963531

    Model U8TM7PE

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN

    Weight 0.99 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for LaserJet Pro M402d, M402dn, M402dne, M402dw, M402n
General
Full Contract Period 1 year
Location On-site
Response Time Next business day
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 1 year - on-site - response time: next business day - availability: 9 hours a day (8:00 AM - 5:00 PM) / Monday-Friday
Compatibility Information
Designed For HP LaserJet Pro M402d, M402dn, M402dne, M402dw, M402n

Vi kommer til dig næste hverdag

Vær med til at forbedre systemets oppetid.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware kommer til at fungere igen hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektive service og support.

Help is on the line – or at your door

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]