EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers Defective Media Retention Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers with Defective Media Retention - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for 1/1/0 garanti) - 3 år - on-site - forretningstimer - responstid: NBD - for HP 240 G10, 25X G10, 470 G10; Pro x360; ProBook 44X G10, 45X G10, 470 G10

Adgang til pålidelig support er lige så vigtig, når du er på farten, som når du er på kontoret – måske endda mere. Med HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet til rejsende med tilbageholdelse af defekte medier kan du få support næste hverdag i mange lande verden over. Du bevarer kontrollen over de følsomme data på defekte lagringsmedier.

  • Product no 988246893

    Model UL667E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN 4053162120662

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers with Defective Media Retention - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben Forretningstimer
Tildækkdede konfigurationer 1/1/0 garanti
Designet for HP 240 G10, 25X G10, 470 G10; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; Pro x360; ProBook 11 G1, 11 G2, 430 G3, 430 G5, 430 G6, 430 G7, 430 G8, 440 G5, 445r G6, 44X G10, 44X G6, 44X G7, 44X G8, 44X G9, 450 G4, 450 G5, 455 G9, 455r G6, 45X G1, 45X G10, 45X G2, 45X G3, 45X G6, 45X G7, 45X G8, 470 G10, 470 G5
General
Covered Configurations 1/1/0 warranty
Full Contract Period 3 years
Location On-site
Response Time Next business day
Service Availability Business hours
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - on-site - response time: NBD - availability: business hours / Monday-Friday | Technical support - phone consulting - 3 years - availability: business hours / Monday-Friday | Defective media ret
Compatibility Information
Designed For HP 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 250 G6 Notebook, 250 G7 Notebook, 250 G8 Notebook, 250 G9 Notebook, 255 G7 Notebook, 255 G8 Notebook, 255 G9 Notebook, 256 G8 Notebook, 340 G2 Notebook, 340S G7 Notebook, 350 G1 Notebook, 350 G2 Notebook, 470 G7 N

Pålidelig support, uanset hvor du rejser hen

Du kan beholde harddisken, hvis den bliver beskadiget på rejsen. Desuden kan du i 3 år få hjælp på stedet af en HP-kvalificeret tekniker, dagen efter du ringer.

Behold dine defekte medier, så du kan bortskaffe dem på en måde, der lever op til dine sikkerhedsstandarder, og få support af høj kvalitet fra HP – både på stedet og som fjernsupport. Kan fås i en lang række lande over hele verden. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Du kan gøre det hele: Tag den bærbare computer med dig, beholde dine personlige oplysninger hvis harddisken tager skade, og få support i årevis til mindre end hvad et nyt drev koster i gennemsnit.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Hjælpen er på vej

Når der opstår problemer, lader vi dig ikke vente. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Hold styr på dine data

Du kan beholde fejlbehæftede lagermedier, så du kan bortskaffe eller gemme dem på en måde, som opfylder dine sikkerhedsstandarder eller branchens krav.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]