EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Accidental Damage Protection Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for HP 470 G10; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; Pro x360; ProBook 44X G10, 45X G10, 45X G9

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP's hardwareservice næste hverdag på stedet med beskyttelse mod hændelige skader og tilbageholdelse af defekte medier – dermed kan du øge produktets oppetid markant. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det, så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Product no 988247828

    Model UL846E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN 0808736977944

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 470 G10; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; Pro x360; ProBook 11 G1, 11 G2, 430 G3, 430 G5, 430 G6, 430 G7, 430 G8, 440 G3, 440 G5, 445r G6, 44X G10, 44X G6, 44X G7, 44X G8, 44X G9, 450 G4, 450 G5, 455r G6, 45X G1, 45X G10, 45X G2, 45X G3, 45X G6, 45X G7, 45X G8, 45X G9, 470 G2, 470 G3, 470 G5
General
Full Contract Period 3 years
Location On-site
Response Time Next business day
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - on-site - response time: NBD - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - remote diagnosis - 3 years | Accidental damage coverage - 3 years | Defective media retention -
Compatibility Information
Designed For HP 210 G1 Notebook, 215 G1 Notebook, 240 G4 Notebook, 245 G4 Notebook, 245 G7 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 255 G4 Notebook, 3125, 340 G2 Notebook, 350 G1 Notebook, 350 G2 Notebook, 355 G2 Notebook, 470 G7 Notebook, 470 G8 Notebook | HP

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.

Hold styr på dine data

Du får sikkerhed og kontrol, selv når lagerdisken er defekt. HP diagnosticerer problemet og giver dig en erstatningsdisk. Du kan beholde den gamle.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]