Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP-hardwareservice næste hverdag på stedet med dækning af hændelige skader. Dermed kan du øge produktets levetid. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det, så du kan komme tilbage til arbejdet.
Product no 991615786
Model U9BA9E
Brand
Hewlett-Packard
Go to brand's website
EAN
Weight 1 kg
Produktbeskrivelse | Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection G2 - support opgradering - 3 år - on-site |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 3 år |
Svartid | Næste forretningsdag |
Servicen er åben | 9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Designet for | HP 215 G1, 240 G6, 24X G10, 24X G7, 24X G8, 24X G9, 25X G10, 25X G3, 25X G4, 25X G5, 25X G6, 25X G7, 25X G8, 25X G9, 340S G7, 348 G5, 34X G7, 35X G2; Laptop 340S G7; Mobile Thin Client mt245; x2 |
General | |
---|---|
Full Contract Period | 3 years |
Location | On-site |
Response Time | Next business day |
Service Availability | 9 hours a day / 5 days a week |
Service Included | Parts and labor |
Details | |
Service & Support | Extended service agreement - parts and labor - 3 years - on-site - response time: NBD - availability: 9 hours a day (8:00 AM - 5:00 PM) / Monday-Friday | Accidental damage coverage - 3 years - pick-up and return |
Compatibility Information | |
Designed For | HP 215 G1 Notebook, 240 G6 Notebook, 240 G7 Notebook, 240 G9 Notebook, 245 G7 Notebook, 245 G8 Notebook, 245 G9 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 250 G5 Notebook, 250 G6 Notebook, 250 G7 Notebook, 255 G3 Notebook, 255 G4 Notebook, 255 G5 No |
Reparationer, reservedele og service klares hos dig næste hverdag. Vores eksperter er til rådighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen.
Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.
Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.
Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.