EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support 3år Reservedele og arbejdskraft

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for DesignJet T830

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Ekspertisen er lige ved hånden med HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet, så du kan forbedre produktets oppetid. Med effektiv fjernassistance eller praktisk support på stedet næste dag kan du få hjælp, når du har brug for det – så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Product no 993214150

    Model U9RS5E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN

    Weight 0.99 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for DesignJet T830
General
Full Contract Period 3 years
Location On-site
Response Time Next business day
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - on-site - response time: NBD - availability: 9 hours a day (8:00 AM - 5:00 PM) / Monday-Friday | Technical support - remote monitoring - 3 years
Compatibility Information
Designed For HP DesignJet T830
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]