EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Channel Remote and Parts Hardware Support 3år Reservedele og arbejdskraft

Electronic HP Care Pack Channel Remote and Parts Hardware Support - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site

HPE's hardwaresupport på stedet omfatter effektiv fjernassistance og support på stedet for den hardware, der er dækket, så produktets oppetid forbedres. Der er mulighed for at vælge mellem diverse forudindstillede serviceniveauer med forskellige svartider og tilkaldereparationstider samt kombinationer af dækningsperioder af forskellig længde, så dine specifikke servicebehov opfyldes. Et serviceniveau med tilkaldereparationstider giver IT-managere adgang til supportspecialister, der hurtigt påbegynder fejlfindingen i systemet for at få hardwaren tilbage til normal drift inden for et angivet tidsrum.

  • Product no 988925701

    Model U5AC9E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    Weight 0.99 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Channel Remote and Parts Hardware Support - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
General
Full Contract Period 3 years
Location On-site
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - on-site | Technical support - remote monitoring - 3 years
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]