EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Fujitsu Support Pack On-Site Service Garantiforlængelse (fornyelse) 1år Næste forretningsdag svartid

Fujitsu Support Pack On-Site Service - Garantiforlængelse (fornyelse) - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for ETERNUS AF 250; ETERNUS DX 100 S3, 200 S3, 60 S3
  • Product no 993551970

    Model FSP:GBTS20Z00NDST3

    Brand Fujitsu

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Fujitsu Support Pack On-Site Service - garantiforlængelse (fornyelse) - 1 år - on-site
Type Garantiforlængelse (fornyelse)
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ETERNUS AF 250; ETERNUS DX 100 S3, 200 S3, 60 S3
General
Full Contract Period 1 year
Location On-site
Response Time Next business day
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 1 year - on-site - response time: NBD - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - phone consulting - 1 year - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday | Technical support - we
Compatibility Information
Designed For Fujitsu ETERNUS AF 250 | Fujitsu ETERNUS DX 100 S3, 200 S3, 60 S3
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]