EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Canon Easy Service Plan On-Site Next Day Service 3år Reservedele og arbejdskraft

Canon Easy Service Plan On-Site Next Day Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - for imageFORMULA DR-G1130

Sørg for, at du er på konkurrencemæssig forkant med Canons pakker til ekspertvedligeholdelse og uddannelse. Opnå større pålidelighed, og hold din forretning kørende på det optimale niveau med hjælp fra Canons Easy Service Plan.

  • Product no 988404404

    Model 7950A660

    Brand Canon

    EAN 8714574605210

    Weight 0.05 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Canon Easy Service Plan On-Site Next Day Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for imageFORMULA DR-G1130
General
Full Contract Period 3 years
Location On-site
Response Time Next business day
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - on-site - response time: next business day | Technical support - phone consulting - 3 years
Compatibility Information
Designed For Canon imageFORMULA DR-G1130
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]